22 minuten

7 augustus 2012 - Radebeul, Duitsland

De travel pass van t-mobile is nog 22 minuten actief, daarna wordt internetten in het buitenland flink duurder. Optimaal gebruiken dus.
We staan op een zeltplatz van de roei en kanovereniging Radebeul, in het gelijknamige voorstadje van Dresden. De bbq gloeit (en dat is verboden op dit terrein, las ik net in de reglementen (maar zonde van de sjaslieks en worstjes). En Marjan leest. Het waait en het is zwaar bewolkt en fris aan het worden. De tocht vanmiddag werd inderdaad mooi. Over de Weinstrasse vanaf de stad Meissen.Wind in de rug en vliegend gingen we naar Dresden. Onderweg twee flessen wijn gekocht. En witte Muller-Turgau en een Schieler, een rosé uit Sacksen. Deze laatste maken we nu open en gaan bij de ondergaande zon lekker eten, terwijl de Elbe rustig doorstroomt en Dresden voor ons nog wacht.

1. Ruth:
    8 augustus 2012
    mooi dat jullie bijna dresden hebben bereikt en zo word steeds dichterbij berlijn
    geniet lekker van de wijn ,dat is inderdaad zonde van de sjaslieks en de worstjes tot gauw liefs ruth