9 augustus 2012 - Dresden, Duitsland
Deze foto werd gemaakt op 9 augustus 2012 in Dresden, Duitsland met een Samsung GT-I9000.
- Kok: Hallo lieve Jos en Marjan,…
- Greet & Jan: Welkom thuis Marjan &…
- Dineke: Wat is dat snel gegaan! Bedankt…
- Ruth en mammie: Welkom thuis
- Ruth en mammie: Dag Jos en Marjan Welkom…
Alle reacties »