Gisteren

1 augustus 2012 - Havelberg, Duitsland

We stonden gisterenochtend om 7 uur op. we wilden flink wat km maken en dat lukte De teller stond op 105 toen we om half zeven onze tent opzetten. Weer hadden we een prachtige dagen achter ons. We hebben de dagen afgesloten met een heerlijke vismaaltijd ( zander ?, heeg, aal en brasem) in het dorpscafe van Abbendorf. Bovendien lukte het mij om voor het eerst een rijdende trabant te fotograferen. Nu zitten we in Havelberg op het terras , zie foto, en ik begin nu aan een enorme taartpunt.

1. Ruth en mammie:
    1 augustus 2012
    Fijn,dat alles gesmeerd verloopt.Brasem heb ik nog nooit gegeten.Aan dat
    stuk taart zou ik wel 3 dagen genoeg hebben.Sarah en Anissa zijn gistermiddag
    nog geweest en Ruth is inmiddels alweer in Deventer gearriveerd.Veel fiets
    plezier morgen en tot het volgende reis verhaal.
    liefs Mammie
  2. Ruth:
    1 augustus 2012
    eet smakelijk van de taart jos ik ben weer in deventer en 16 augustus ga ik weer naar mammie fijn alles goed verloopt en klinkt goed de vismaaltijd is ook vakantie voor ook is uit eten te gaan, tot gauw wwer met een reisverslag. van ruth
  3. Ruth en mammie:
    1 augustus 2012
    Deze mail heeft niets met jullie fietstocht te maken maar de mooie Suzanne
    had vanmiddag 11 witte ogen.Marjan vindt dat vast leuk om te horen.Ik heb net
    2 haringen van A.H. achter de kiezen zout maar wel lekker.Dat wordt vanavond dus ,n lekker glas witte wijn tegen de dorst.
    groetjes